KUUSAMON RAUHANYHDISTYS RY
Toimintakalenteri La 18.11. klo 17:00 Suomi 100v merkeissä miehet järjestää ruokailun 100:lle hengelle Kuusamon rauhanyhdistyksellä. Sitovat ilmoittautumiset viestillä to 16.11. mennessä Ari Oikaraiselle numeroon 0400 323424.
Su 19.11. klo 12:00 seurat Mirja ja Erkki Kajavalla, Kajavantie 183
Su 19.11. klo 18:00 seurat ry:llä
To 23.11. klo 18:00 iltakerho ry:llä
To 23.11. klo 18:00 seurat ry:llä
Toimintamuodot
Ympäristön ry:t
Kuvia
Kuvia 70-v juhlasta
Kuvia 80-v juhlasta
Yhteystiedot
Palaute
Tiedote (pdf)
Suviseurat 2022

-----------------------------
Kurssit ja Leirit

ylläpito

T ä n ä ä n lauantaina 18.11.
L ä h i a j a n   t o i m i n t a a
la 18.11. klo 17 Suomi 100v merkeissä miehet järjestää ruokailun 100:lle hengelle Kuusamon rauhanyhdistyksellä.

Päivämies-verkkolehti
SRK:n äänitteitä kuultavissa suoratoistopalvelussa
SRK-verkkokauppa
Seuroja netissä (SRK)
nettiseurat.info
Kesäseuraradio
SRK:n Suviseurat Äänekoskella 29.6.−2.7.2018.

Kuusamon Rauhanyhdistys ry
Vänrikintie 25
93600 Kuusamo
Yhteystiedot

Jeesus sanoi opetuslapsille: "Mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa." Matt. 18:19

Kuusamon Rauhanyhdistys edustaa vanhoillislestadiolaisuudeksi kutsuttua herätysliikettä. Yhdistyksen jäsenet kuuluvat Suomen evankelis-luterilaiseen kirkkoon.
Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistys (SRK) on vanhoillislestadiolaisuuden keskusjärjestö. SRK:n ja siihen kuuluvien rauhanyhdistysten tarkoituksena on niiden sääntöjen mukaan "herättää ja elvyttää kristillistä uskonelämää sekä edistää kristillissiveellisten elämäntapojen, kansanraittiuden ja isänmaallisen mielen vakiinnuttamista kansan keskuudessa". Näin me uskomme
Lue SRK:n julkaisuja internetissä

"Niin tulee siis usko kuulosta, mutta kuulo Jumalan sanan kautta." Room. 10:17.