Toimintakalenteri La 18.11. klo 17:00 Suomi 100v merkeissä miehet järjestää ruokailun 100:lle hengelle Kuusamon rauhanyhdistyksellä. Sitovat ilmoittautumiset viestillä to 16.11. mennessä Ari Oikaraiselle numeroon 0400 323424.
Su 19.11. klo 12:00 seurat Mirja ja Erkki Kajavalla, Kajavantie 183
Su 19.11. klo 18:00 seurat ry:llä
To 23.11. klo 18:00 iltakerho ry:llä
To 23.11. klo 18:00 seurat ry:llä
Toimintamuodot
Ympäristön ry:t
Kuvia
Kuvia 70-v juhlasta
Kuvia 80-v juhlasta
Palaute
Tiedote (pdf)
Suviseurat 2022

-----------------------------
Kurssit ja Leirit

ylläpito

T ä n ä ä n lauantaina 18.11.
L ä h i a j a n   t o i m i n t a a
la 18.11. klo 17 Suomi 100v merkeissä miehet järjestää ruokailun 100:lle hengelle Kuusamon rauhanyhdistyksellä.

Päivämies-verkkolehti
SRK:n äänitteitä kuultavissa suoratoistopalvelussa
SRK-verkkokauppa
Seuroja netissä (SRK)
nettiseurat.info
Kesäseuraradio
SRK:n Suviseurat Äänekoskella 29.6.−2.7.2018.

TOIMINTAMUODOT

Kuusamon Rauhanyhdistys Ry järjestää monipuolista toimintaa. Tilaisuudet ovat kaikille avoimia ja maksuttomia.

Seuratoiminta
Seuratoiminta on keskeisin ja tärkein työmuoto. Seuroja järjestetään pääsääntöisesti joka sunnuntai, joko omalla toimitalolla tai Kuusamon kirkossa. Seuratilaisuus muodostuu tavallisesti kahdesta seurapuheesta, joiden keskeinen sisältö on sanoma syntien anteeksiantamuksesta ja iankaikkisesta elämästä. Puheiden välillä pidetään normaalisti väliaika. Seuroissa lauletaan virsiä ja Siionin lauluja. (kts. Toimintakalenteri)

Iltakerho ja pyhäkoulu
Iltakerho ja pyhäkoulu on suunnattu perheiden pienimmille. Iltakerhon ja pyhäkoulun opettajat ovat työhön kutsuttuja samalla tavalla lasten ja perheiden kanssa uskovia henkilöitä. Päiväkerhossa ja pyhäkoulussa toteutetaan Jeesuksen lähetyskäskyä. Opetus perustuu kirkkovuoden mukaiseen evankeliumitekstiin jonka opettaja havainnollistaa lapsille sopivaksi.

Raamattuluokka
Raamattuluokka on tarkoitettu varhaisnuorille. Tarkoituksena on syventää nuorten raamatuntuntemusta, vahvistaa heidän uskonelämäänsä ja tukea kotien kristillistä kasvatusta. Raamattuluokka järjestetään perjantai-iltaisin kodeissa tai rauhanyhdistyksellä.

Lauantaiseurat
Lauantaisin klo 19.00 järjestetään nuorille suunnatut seurat rauhanyhdistyksellä.

Toimintailta
Torstai-iltaisin klo 18.00 pidetään rauhanyhdistyksellä toimintailta. Ohjelma muodostuu hartauspuheesta, virsistä, Siionin lauluista ja vapaasta yhdessäolosta.

Kirkkoseurat
Jokaisen kuukauden viimeisenä sunnuntaina pidetään seurat alkaen klo 17.00 Kuusamon kirkossa.

Kesäseurat
Kuusamossa järjestetään kaksipäiväiset kesäseurat heinäkuun lopulla.

Muu toiminta
Leirit ym.